My Blog List

  • Ramadhan - Salam semua.... Sempena bulan ramadhan ini, selaku hamba Allah yang hina ini, ana ingin memohon maaf jika ada salah yang sengaja atau tidak disengajakan......
    11 years ago
  • Allah Knows Best - Allah knows what’s best for us So why should we complain We always want the sunshine But He knows there must be rain We always want the laughter And the mer...
    12 years ago

Wednesday, March 21, 2012

tawakkal


Setiap yang berlaku ada hikmah disebalik semuanya.... Teramat bersyukur atas apayang telah dianugerahkan...
Baru ku sedari bahawa tiada perkataan "kebetulan" dalam hidup ini kerana semuanya telah ditakdirkan dan tertulis di dalam luh mahfuz.. Belajar oversea? never ever thought of it... But Allah yang lebih mengetahui apa yang terbaik utk hmbanya..
Kadang-kadang terasa banyak sangat anugerah yang telah kuterima namun tersangatlah sombong diri ini utk berbakti kepadaNya... Subhanallah...

Apabila melihat kawan2 yang tersangat khusyuk dan bahagia bersujud padaMu, aku merasa sangat malu dan merenung diri ini.. Astaghfirullahalazim.. Bila aku gembira, aku mula melupakanMu dan apabila kegembiraan itu hilang, aku mula mencari bayangMu... jauhilah aku dari sifat sebegini ya Allah...

Istiqamah dalam beribadah kepadaNya... Insyallah... Amin...

No comments:

Post a Comment