My Blog List

  • Ramadhan - Salam semua.... Sempena bulan ramadhan ini, selaku hamba Allah yang hina ini, ana ingin memohon maaf jika ada salah yang sengaja atau tidak disengajakan......
    11 years ago
  • Allah Knows Best - Allah knows what’s best for us So why should we complain We always want the sunshine But He knows there must be rain We always want the laughter And the mer...
    12 years ago

Thursday, April 30, 2009

NoT In a GoOd MoOd..

DuN kNoW WhY..
MaYbE StIlL ThInKinG ke MaNa aKu PasNi..
but whatever it is..
he knows everything than me..
i've got asasi kejuruteraan kat uia...
n alsa da offer from mansoura university...
i'm still waiting far da france 2...
still confius..
apapun... i dah tekad to focus on my study not play2..
meme tk der main2 pown pasni.
what in my MIND??
just
STUDY....STUDY....N STUDY.....
spm is not da tempat penamat for me to stop..
promise wif myself to be succed after dis...
thanks papa coz make me wake up again.... n thanks to my fwen gop...
for dos yang wat medik..
i;m still need petunjuk..
che enin.. u will help mi kan... ur da best bakal doktor... he3..
p if my last decision is to mesir...
really hope got iskandariah.... so will be wif kak ini...
if not.. redha jew.. asal usaha... insyallah..
tidak akan terasa manisnya hidup...andai tak dilambung gelora...
so i just face it n dun forget to pray..
wallahualam..

No comments:

Post a Comment