My Blog List

  • Ramadhan - Salam semua.... Sempena bulan ramadhan ini, selaku hamba Allah yang hina ini, ana ingin memohon maaf jika ada salah yang sengaja atau tidak disengajakan......
    11 years ago
  • Allah Knows Best - Allah knows what’s best for us So why should we complain We always want the sunshine But He knows there must be rain We always want the laughter And the mer...
    12 years ago

Saturday, April 18, 2009

CoNfiUs

In My LiFe... I HaVe To ChOoSe Da BeTTeR RoAd
FoR My BrIgHT FuTuRe..
NoThInG To WrItE ActUaLlY.. JuSt boRiM...


I JusT To SaY DaT stUdY HarD anD FocUs mOlk2 KlU caN FlY..
Ur ChAnCe Is MoRe bRightEr thaN mIne.. sob3
BuT I'm StIll HapPy FoR You..
JuSt WanT to SaY daT tHinG If We caNnOt See EaCh OthEr AgaIn..
StUdY3 AnD Tk YaH La pk BoUt soMeThiNg Yg REmEh-temEh..
AnD DuN SaD3 KeY...
HoPe whEn U sTarT sTudY At Dat pLaCe..
YoU DuN haVe Any pObs Ag KeY...
AnD Mi Nk mInTa MaAf bYk2..
KlU bYk MakE pobS Kat u..
I JuSt wANt tO thAnkS cOz mAkE mE IntErEsT in CheM
n Mi nGan TeKad mI To TakE FarMAsi..
U MakE Mi HapPy KaN pApA..
Coz ImpIAn DiE Suh mI AmbIk farmAsi..
ThanKS A Lot..
N I wILl NeVEr lEt go oUr rElationShip..
Dats All...

4 comments:

  1. EHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMM!!!!!
    mi,ade ke blei tya,dye nak x jumpe mi...
    tobak doh nop!!
    hahahhahaha~

    mi......;)

    ReplyDelete
  2. lorh... ada gop hak paham...ish3..
    kita mane la tau apa yg lam hati die... huhuhuhu..
    arap2 lah erk..

    ReplyDelete
  3. mim..dyo nk jmpa la mim...
    dun worry la sayam
    dye setia ngn mim..

    ReplyDelete
  4. msti la setia..xkan xcaya

    ReplyDelete