My Blog List

  • Ramadhan - Salam semua.... Sempena bulan ramadhan ini, selaku hamba Allah yang hina ini, ana ingin memohon maaf jika ada salah yang sengaja atau tidak disengajakan......
    11 years ago
  • Allah Knows Best - Allah knows what’s best for us So why should we complain We always want the sunshine But He knows there must be rain We always want the laughter And the mer...
    12 years ago

Sunday, December 25, 2011

perjalanan hidup ini

setiap kali aku berfikir, mampukah aku menandingi kawan-kawanku yang lain..
aku selalu berasa rendah diri, tidak bersemangat. Namun, setelah aku mendapat nikmat dariNya, yg mana lagi harus aku dustai... Ya Allah ampunkanlah hambaMu yang lemah ini.
Aku amat bersyukur atas segalanya Ya Allah. Its like a miracle aku boleh lulus dalf C1. DAn apabila aku melihat note yg aku dapat, Subhanallah, Engkaulah yang maha Berkuasa atas segalanya Ya Allah. Aku mohon Ya Allah, jangan engkau sombongkan hati ini, pesongkan hati ini dan truskanlah hati ini supaya aku dapat menimba ilmu hanya keranaMu ya Allah.
Ya Allah, jauhilah aku dari segala maksiat, segala laranganmu yg Allah. Tetapkanlah hati ini dengan iman dan takwaMu ya Allah... Astaghfirullahalazim... Banyaknya dosa aku ya Allah.. :-(
dats da time to change ur self... tetapkan hati dan iman hanya kepada yang maha esa.. insyallah... hasbunallahuwani'malwakil

No comments:

Post a Comment